Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já bych zůstal na nižší úrovni. Vezměme si, kolik ženatých mužů sundá prstýnek a "sbalí" nějakou slečnu. Někdy stačí jen to sundání prstýnku, jindy následuje ještě slušná řádka lží. Nebo si vezměme reklamy na různé výrobky či služby. Metody "šmejdů" již byly odhaleny. Většinou se však takovéto lži berou jako "běžné" a přehlíží se. Kdybychom k nim byli nesmlouvaví, měli bychom i vytříbenější cit pro lži politiků.

0 0
možnosti
  • Počet článků 73
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 825x
Jsem z rodu "psavců", kteří ačkoliv mívají určité odmlky z nejrůznějších důvodů (nepochopení manžela, časový press, nová láska ap.), vždycky se k psaní vrátí, protože bez něho prostě nemůžou být. S tím nic neuděláte. Publikuji kde se dá, knižně zatím vyšlo pouze Možná jsem blázen... (s odstupem času si myslím,že určitě), v nejasné fázi těsně před vydáním, avšak zbržděno krachem nakladatelství Olympia, je knížka Udělejte se mnou něco! (viz http://www.databazeknih.cz/knihy/udelejte-se-mnou-neco-78886). Stále mi slibují vydání a stále se to odkládá :-(

Na Facebooku Araby a Turky za "přátele" nepřijímám, stejně jako americké lékaře a vysloužilé vojáky. Sledujte mě na Facebooku nebo také na Twitteru:  @ji_tuska

 

Seznam rubrik