Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Ta vlajka nemá s TGM nic společného, ta současná na Hradě vlaje teprve od roku 1993, předtím tam vlály jiné, takže se to mění jako člověk mění ponožky. Z toho vyplývá, že mají omezenou trvanlivost, na druhé straně, když ji někdo rozstřihá, tak se pověsí nová, která je úplně stejná jako předchozí. Skupina Ztohoven neútočí na symbol, který prezidentská standarta představuje, ale vyjadřuje svůj názor, že nesouhlasí s centralizací moci a hlásá její decentralizaci. Ve svobodné společnosti je normální, že názory se veřejně sdělují třeba i netradiční formou.

1 4
možnosti
Foto

Vida... a já si naivně myslel, že majetek je nedotknutelný :)

Normální tedy je, když přijdu na sousedův pozemek, shodím mu střechu z baráku a při vyšetřování prohlásím, že jsem tím chtěl umělecky vyjádřit, že sousedovi kape na karbid a hurá, ve svobodné společnosti je přeci normální se vyjadřovat i veřejně byť netradiční formou ;)

Blábol, co?

Když něco ukradnu, jsem zloděj...Když něco poškodím, mám povinnost škodu nahradit. A je úplně jedno, na co si při tom veřejně hraju...

4 0
možnosti
  • Počet článků 73
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 825x
Jsem z rodu "psavců", kteří ačkoliv mívají určité odmlky z nejrůznějších důvodů (nepochopení manžela, časový press, nová láska ap.), vždycky se k psaní vrátí, protože bez něho prostě nemůžou být. S tím nic neuděláte. Publikuji kde se dá, knižně zatím vyšlo pouze Možná jsem blázen... (s odstupem času si myslím,že určitě), v nejasné fázi těsně před vydáním, avšak zbržděno krachem nakladatelství Olympia, je knížka Udělejte se mnou něco! (viz http://www.databazeknih.cz/knihy/udelejte-se-mnou-neco-78886). Stále mi slibují vydání a stále se to odkládá :-(

Na Facebooku Araby a Turky za "přátele" nepřijímám, stejně jako americké lékaře a vysloužilé vojáky. Sledujte mě na Facebooku nebo také na Twitteru:  @ji_tuska

 

Seznam rubrik