Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Asi jste to myslila dobře a někteří Vás nepochopili. Tady nejde o lásku, mladí mají na ni právo - i ti hodně mladí, a jistě jim ji všichni přejeme. Tady jde jen o okázalé chování a nedostatek studu. Někteří dnešní mladí lidé ho tak intenzivně nepociťují, tak, jak to bylo u nás zamlada. A některým starším se to líbí, (rádi se na to koukají) , jiným zase ne, (je jim spíš trapně). :-) Dřív se tajnému nahlížení do intimností dvou zamilovaných říkalo nehezky "šmírování". Oni ti mladí ještě asi nevědí, že podobné chování je pro některé jedince "pastvou", vyžívají se v tom. :-/Samozřejmě nemám nic proti polibku, objetí, pohlazení, to patří samozřejmě k lásce, a nikomu by to nemělo vadit. Ale dalši intimnosti ať si vyřizují sami, nikým nerušeni, a v soukromí. Pokud to sami ještě nevědí, měl by je na to někdo jemně upozornit... Nejlíp rodiče. :-) To je můj názor, nejsem škarohlíd - ba naopak. R^V

0 0
možnosti

Autorka má fakt bujnou fantasii, jinak nechápu jak mohla poznat, že děvče mu strkalo jazyk hluboko;-D "ne mu strkat jazyk přede všemi kamsi hodně hluboko" Jinak si myslím, že si to celý spíš vymyslela, aby měla moralistní téma, např. tohle: "protože tak to viděli v kině, když je pustili na mládeži nepřístupný film. A jestli nechali projevit svoji zvídavost, jistě už někde viděli i mnohem víc než jen líbačku po francouzsku." To naznačuje, že tuší, že je něco i jinde než na nepřístupných filmech - takže to je, určitě, a mládež o vstup na nepřístupný filmy dnes fakt neškemrá, jako my před půl stoletím;-D

0 0
možnosti
JS

Jene, děkuji, že jste mi objasnil, co jsem viděla a myslela,V

0 0
možnosti
Foto

Ponechme věk stranou, to se špatně odhaduje...

Nechte je prostě růst. Oni na to přijdou a zemská osa svůj úhel nezmění. Mne by někdy zajímalo, jak dobu zapálených lýtek zvládaly mé dcery. Zdá se, že decentě, ale kdo ví.

Ale synka a jeho slečnu jsme tedy umravňovali.

A pro vás - jestli je nutné upadat do témat hodných bab z pavlače, pak si do nich upadejte. Ale je to škoda.

0 0
možnosti
JS

Jano, díky za názor, ale nemyslím si, že je to téma hodné bab z pavlače... Já ta dítka neznám. Ale je to realita, nezakrývám před ní oči V

0 0
možnosti
Foto

Celá tahle rádoby úvaha je postavená na mylné premise, že se ti dva něčím chlubí a něco vyzývavě dávají na odiv.

Jenže každý, kdo byl někdy zamilovaný do někoho jiného, než do sebe, ví, že... v takovém období mají ti dva oči hlavně jeden pro druhého a okolí doslova nevnímají ... A to vesměs tím více, čím jsou mladší, protože tím spíše jsou ještě nezatíženi názory "mravokárců a škarohlídů" :)

2 0
možnosti
JS

Karle... oni nebyli zamilovaní, oni to opravdu dávali na odiv... nebo dobře, možná byli zamilovaní, ale pohledy kolem sebe nesvědčily o tom, že by měli oči jen pro toho druhého V

0 0
možnosti
ND

Nebudu vás kamenovat, protože je to vaše psaní úsměvné, tedy pro mě, vás lituju, jestli to s vámi takto bude pokračovat, pak se dopracujete k pěkně zapšklé babce :-). ;-D

2 0
možnosti
JS

Díky Naďo, přesně tohle jsem psala v prvních dvou větách V

0 0
možnosti

Máte pravdu. Ano, ve dvanácti letech už by se měli umět kontrolovat!;-D;-D

Jestli Vy nejste od Cimrmanů? - patrně Vás po delší době rozmrazili:-)

2 0
možnosti
JS

Marie, je mi ctí být od Cimrmanů V

1 0
možnosti
Foto

Jitko, na takové párečky jsem narážela o přestávkách ve škole, v šatnách, ale pak to pokročilo, dnes už přímo na zastávce autobusu.;-D

2 0
možnosti
JS

Moje milá jmenovkyně a čtenářko Jitko... děkujiV

0 0
možnosti
DV

D23a19v89i29d 29V72l32k

4. 4. 2016 19:29

Ale no tak.Nechte lidí žīt!;-)

2 0
možnosti
JS

Davide nebojte se, nevraždímV

0 0
možnosti
  • Počet článků 73
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 825x
Jsem z rodu "psavců", kteří ačkoliv mívají určité odmlky z nejrůznějších důvodů (nepochopení manžela, časový press, nová láska ap.), vždycky se k psaní vrátí, protože bez něho prostě nemůžou být. S tím nic neuděláte. Publikuji kde se dá, knižně zatím vyšlo pouze Možná jsem blázen... (s odstupem času si myslím,že určitě), v nejasné fázi těsně před vydáním, avšak zbržděno krachem nakladatelství Olympia, je knížka Udělejte se mnou něco! (viz http://www.databazeknih.cz/knihy/udelejte-se-mnou-neco-78886). Stále mi slibují vydání a stále se to odkládá :-(

Na Facebooku Araby a Turky za "přátele" nepřijímám, stejně jako americké lékaře a vysloužilé vojáky. Sledujte mě na Facebooku nebo také na Twitteru:  @ji_tuska

 

Seznam rubrik