Jitka Suchánková

A vona mi nedonesla ani piškotek!

2. 04. 2016 14:33:12
Moji milí, musím si vám postěžovat. Už měsíc bydlím v novém domově, spím v novém pelíšku a mám nové páníčky. Smečku jejich dvou malých divochů nepočítám, ti většinou sami nevědí, co by chtěli, zato jejich velitelka, to je jiná.

Ta, když zařve sedni, tak sednou i psi od sousedů.

Nedávno se dělo cosi neobvyklého. Říkali tomu veliké noci. Fakt nevím, co to mělo znamenat – všude vajíčka, kuřata, zajíci, dokonce i berana pekli! Ale to bylo všechno, jinak jsem si nevšimnul žádného rozdílu, proč by měli být noci nějaké větší od těch předchozích. Normálně jsem spal jako vždycky, i divoši spali jako vždycky, snad i oba páníčci spali jako vždycky. Ale já je v noci nehlídám, že... Protože do postele nesmím!

Pak jsem ale zjistil, že venku chodili malí i velcí borci, v ruce drželi jakýsi klacek ozdobený mašličkami, a říkali furt dokola nějaký blbosti – něco jako „hody, hody, doprovody“. Jen jestli jim v ten den trochu nešiblo... Naši malí divoši ale zůstali doma, protože jeden z nich byl nemocný. Tak asi aby to tomu druhýmu nebylo líto, že? No ale popravdě, ten nemocný byl pěkně protivný a nebyla s ním vůbec žádná sranda.

A tak se návštěvy trousily v průběhu následujících dnů k nám domů. Jako řeknu vám, nebylo to nic příjemnýho. Najednou jsem nebyl středem pozornosti Já Pes, ale již zmínění dva divoši! To se mi teda jako vůbec nelíbilo!

Vrchol byl, když přišla ta osoba, se kterou jsem byl kromě svojí smečky seznámený jako první, ještě při cestě domů. Říkali jí babi. Dotáhla 4 tašky skoro plné čehosi, co strašně krásně vonělo, ale prý je to všechno jenom pro divochy a už si ani nepamatuju, od koho všeho. Že mi nedali ani olíznout, to už jsem za ten měsíc zvyklý. Ale vona mi nedonesla ani piškotek, který by byl jenom pro mě!!! A ví, že je mám rád!!!

Tak to jsem se teda urazil. Šel jsem si lehnout a už jsem si jí ten den ani nevšimnul.

Tak se mějte jak chcete, pac vám nedám, pusu jo. (Pac totiž prý nepatří k základním povelům, tak mě to páníčci neučí.)

A zase se někdy ozvu, až mě něco vytočí.

Autor: Jitka Suchánková | karma: 23.48 | přečteno: 662 ×
Poslední články autora