Pojď pejsku, pojď!

Tak už jsem doma. Aspoň mi to tak říkají. Já ale pořád hledám maminku, mám od ní pár věcí, tak stále vím, jak voní. Ale není tu. Stýská se mi, jsem smutný a občas brečím. Ale ne zase moc, na to není čas.

Kromě prozkoumávání nového domova totiž hodně času prospím.

Maminku jsem tedy nenašel, zato tu jsou dva malí divoši, kteří vydají mnohem víc zvuků a hluku než všichni moji sourozenci dohromady, a dva velcí vůdci smečky, kteří se mě snaží vychovávat. Oni zatím netuší, že pánem jsem se tu svým příchodem stal já…

Říkají mi Akim, to je fajn, tak mi říkali i u maminky, jsem totiž dle rodného listu Akim Benjamin, tak si nemusím zvykat na nic jiného. I když jeden z divochů mi občas řekne Charlie – asi jsem se tak měl jmenovat, ale to se mi teda vůbec nelíbí a dělám, že neslyším.

Taky mi občas říkají mrňousku, miminko, drobečku, miláčku, štěňátečko, pejsánku a bůhvíjak ještě. Kdo si to má pamatovat.

Jeden z divochů na mě onehdy volal: „Pejsku, jdeme!“

Vůdkyně smečky ho hned napomenula: „Jáchymku, copak ty nevíš, jak se ten pejsek jmenuje?“

A Jáchymek prý: „Vím, Akim. Tak pojď, pejsku, pojď!“

Tak to asi s nimi nebudu mít jednoduchý.

Když si mě přivezli, ukázali mě dvěma ženským – prý babička a teta – a hned abych si je prý zapamatoval a nepokousal je, až budu velký. No to se ještě uvidí! Tyto osoby se zjevily u NÁS doma hned druhý den, a byl jsem jim vzácnější než oba divoši. Starší z nich mi prý koupila piškotky, aby si mě předcházela, ale zřejmě už to s ní není jednoduché, nemohla je prý najít, tak mi nic nepřinesla a pamlsky dostali jen divoši. Tak takhle by to tedy nešlo! Budu si je muset vyškolit! A aby ženský jedny věděly, že jsem se naštval, celou jejich návštěvu jsem prospal.

Taky už u nás doma byla další jakási holka s kámošem. Rozumějte s mým kámošem. Jmenoval se Nero, dováděli jsme na zahradě a všichni z nás byli paf.

Stejně jako když jsem jednou nechtěně vyštěknul, to taky všichni koukali. No vyděsili mě, já se leknul a bylo to… Až jsem se sám sebe leknul podruhé, ještě ten štěkací zvuk neznám.

Tak už jsem vám toho naškrábal levou zadní dost, až mě to unavilo… zeptám se, jestli mi dají něco k žrádlu a půjdou se se mnou vyvenčit, a pak zalehnu do pelíšku a nechám si něco hezkého zdát… Tak pac a pusu a třeba se zase někdy ozvu.

Autor: Jitka Suchánková | neděle 6.3.2016 13:55 | karma článku: 18,04 | přečteno: 606x
  • Další články autora

Jitka Suchánková

Moje boje v myčce

14.6.2022 v 5:22 | Karma: 16,75

Jitka Suchánková

Taky jste ti hodní pitomci?

10.5.2022 v 17:30 | Karma: 18,78

Jitka Suchánková

Bližší košile nežli kabát

22.4.2022 v 19:36 | Karma: 17,46

Jitka Suchánková

Zastesklo se mi...

24.2.2022 v 6:55 | Karma: 9,04

Jitka Suchánková

Jedno dítě nebo tři?

7.2.2022 v 6:00 | Karma: 12,44

Jitka Suchánková

Nesahej mi na miláčka!

6.5.2020 v 20:44 | Karma: 11,63

Jitka Suchánková

Divočák jako prase

7.4.2019 v 18:53 | Karma: 14,85

Jitka Suchánková

Jak se se mnou potopil Titanic

13.3.2019 v 20:20 | Karma: 17,04

Jitka Suchánková

Zhasni ty dálkový

28.2.2019 v 20:30 | Karma: 24,95

Jitka Suchánková

Nechci létat na rogalu

5.8.2018 v 10:03 | Karma: 8,34

Jitka Suchánková

Dvě čárky bez wifi

28.7.2018 v 11:43 | Karma: 16,57

Jitka Suchánková

Malá domů

5.7.2018 v 11:42 | Karma: 23,53
  • Počet článků 73
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 825x
Jsem z rodu "psavců", kteří ačkoliv mívají určité odmlky z nejrůznějších důvodů (nepochopení manžela, časový press, nová láska ap.), vždycky se k psaní vrátí, protože bez něho prostě nemůžou být. S tím nic neuděláte. Publikuji kde se dá, knižně zatím vyšlo pouze Možná jsem blázen... (s odstupem času si myslím,že určitě), v nejasné fázi těsně před vydáním, avšak zbržděno krachem nakladatelství Olympia, je knížka Udělejte se mnou něco! (viz http://www.databazeknih.cz/knihy/udelejte-se-mnou-neco-78886). Stále mi slibují vydání a stále se to odkládá :-(

Na Facebooku Araby a Turky za "přátele" nepřijímám, stejně jako americké lékaře a vysloužilé vojáky. Sledujte mě na Facebooku nebo také na Twitteru:  @ji_tuska

 

Seznam rubrik