Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je to zajímavé já měl týden karanténu po covidu. Kdy nemoc skončila jsem si určil sám. Jak řekla doktorka a hygiena, až nebudu mít příznaky budu ještě týden doma. K tomu jsem dostal papír s pokyny, co mohu a nemohu v době karantény dělat. Co mě zarazilo, bylo dole sdělení, že si mohu jít nakoupit základní potraviny s respirátorem za dodržení hygienických předpisů. Tak to mně rozum nebral. Takže, co je psáno to je dáno a tak jsem si chodil na nákup. Stejně mě nikdo nekontroloval a ani nezjišťoval zda jsem, či nejsem doma.

0 0
možnosti

Ze zajimave, ze to co pisete by mohla byt pravda. U mne byl bezpriznakovy covid zjisten pri predoperacni prohlidce po nastupu do nemocnice 7.12.2019 a byl jsem poslan domu. Protoze oprace nebyla odkladna, byl jsem kazde 3 dny testovan a az 29.12. 2019 jsem sice pozitivni ale mohl jsem byt prijat na covidove oddeleni a nasledujici den operovan. Z covidoveho oddeleni jsem byl na normalni jako uz bezinfekcni propusten az 3.1.2020.

Manzelce, ktera byla ve stejnou dobu ovsem hure postizena byla narizena a i kontrolovana domaci ( s vysvetlenim, ze nesmi opustit byt a postu ze schranky maji vybirat sousede a polozit pred dvere bytu a zazvonit) karantena do 27.12.2019.

0 0
možnosti

To je skoro tak napínavé jako ten praštěnej srbskej tenista, co byl v cizí zemi přinucený dodržet jejich pravidla.

https://photos.app.goo.gl/cCLKDTJUyGoRx5Q3A

2 0
možnosti

Netusim, zda jsem se ve zpravach prehledl a preslechel, ale on po pozitivne potvrzenem srbskem testu 16.12.2021 udajne pricestoval do Australie hned dva dny pote, tedy 18.12. 2021.

SZ ho nazvaly bezohlednym a sobeckym. Asi prave z tohoto duvodu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 73
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 825x
Jsem z rodu "psavců", kteří ačkoliv mívají určité odmlky z nejrůznějších důvodů (nepochopení manžela, časový press, nová láska ap.), vždycky se k psaní vrátí, protože bez něho prostě nemůžou být. S tím nic neuděláte. Publikuji kde se dá, knižně zatím vyšlo pouze Možná jsem blázen... (s odstupem času si myslím,že určitě), v nejasné fázi těsně před vydáním, avšak zbržděno krachem nakladatelství Olympia, je knížka Udělejte se mnou něco! (viz http://www.databazeknih.cz/knihy/udelejte-se-mnou-neco-78886). Stále mi slibují vydání a stále se to odkládá :-(

Na Facebooku Araby a Turky za "přátele" nepřijímám, stejně jako americké lékaře a vysloužilé vojáky. Sledujte mě na Facebooku nebo také na Twitteru:  @ji_tuska

 

Seznam rubrik