Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

Taky se tam chystám. Tedy určitě ne kvůli přídi lodi poněvadž už na webových stránkách této výstavy je patrné že je to naprostý kýč, vhodný spíše pro děti ale kvůli předmětům vytaženým ze dna oceánu a především pro mě jako modeláře kvůli velké a tudíž podrobné maketě lodního vraku který by se tam měl nacházet.

Jen jsem překvapen tím fotografováním. Měl jsem za to že se tam nesmí fotit vůbec a na můj dotaz mi bohužel nikdo z pořádající firmy neodpověděl.

0 0
možnosti

Nesmí, mají ta na to i pěkný piktogram. Ale fotí všichni a pořád a nikoho to ani v nejmenším netankovalo ,takže klidně foťte, jen radši bez blesku :) Jinak nám se líbilo moc,s manželem jsme šli právě na ty artefakty, co do historie a zajímavostí nás už moc překvapit nemohlo :) A repliky interiérů taky nádherné,klidně bychom šli znova :)

0 0
možnosti
RK

Už drahnou dobu se neustále omílá Titanic jako nej-, nej-, nej- a přitom existují desítky dalších lodí se zajímavými osudy, mnohdy zajímavějšími než profláklá špeluňka, která se proslavila jenom tím, že nikdy nikam nedoplula.

0 0
možnosti
DR

Pravda. Třeba sesterský Olympic má podstatně zajímavější osudy a koneckonců i Britannic anebo Lusitania, byť dopadli podobně.

0 0
možnosti
LK

Mohu něco doporučit? Nechoďte na sice vehementně propagované, ale hloupé šaškecy ....

0 0
možnosti
  • Počet článků 73
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 825x
Jsem z rodu "psavců", kteří ačkoliv mívají určité odmlky z nejrůznějších důvodů (nepochopení manžela, časový press, nová láska ap.), vždycky se k psaní vrátí, protože bez něho prostě nemůžou být. S tím nic neuděláte. Publikuji kde se dá, knižně zatím vyšlo pouze Možná jsem blázen... (s odstupem času si myslím,že určitě), v nejasné fázi těsně před vydáním, avšak zbržděno krachem nakladatelství Olympia, je knížka Udělejte se mnou něco! (viz http://www.databazeknih.cz/knihy/udelejte-se-mnou-neco-78886). Stále mi slibují vydání a stále se to odkládá :-(

Na Facebooku Araby a Turky za "přátele" nepřijímám, stejně jako americké lékaře a vysloužilé vojáky. Sledujte mě na Facebooku nebo také na Twitteru:  @ji_tuska

 

Seznam rubrik