Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Moc pěkné a pravdivé. Jo, takhle to my ženy občas máme. Jako bych se viděla:-)

2 0
možnosti
VV

Ano, nektere zeny jsou uz takove. Mel jsem kdysi sousedku, ktera se pri okopavani kyticek na zahrade spotila. Musela se jit vysprchvat. protoze kachlicky ve sprse byly mokre, muela je osusit a pri tom se zase spotila, musela se vysprchovat a dal je to jako s tim psem, co jitrnicku sezral.

1 0
možnosti
  • Počet článků 73
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 825x
Jsem z rodu "psavců", kteří ačkoliv mívají určité odmlky z nejrůznějších důvodů (nepochopení manžela, časový press, nová láska ap.), vždycky se k psaní vrátí, protože bez něho prostě nemůžou být. S tím nic neuděláte. Publikuji kde se dá, knižně zatím vyšlo pouze Možná jsem blázen... (s odstupem času si myslím,že určitě), v nejasné fázi těsně před vydáním, avšak zbržděno krachem nakladatelství Olympia, je knížka Udělejte se mnou něco! (viz http://www.databazeknih.cz/knihy/udelejte-se-mnou-neco-78886). Stále mi slibují vydání a stále se to odkládá :-(

Na Facebooku Araby a Turky za "přátele" nepřijímám, stejně jako americké lékaře a vysloužilé vojáky. Sledujte mě na Facebooku nebo také na Twitteru:  @ji_tuska

 

Seznam rubrik