Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

v čem je problém? Oni to mladí prostě zvládají obojí najednou. svět se vyvíjí a tak to bylo, je a bude. (A má být.)

0 0
možnosti
Foto

Já to zatmění propásl. Byl jsem po 12 hodinové službě. Ale, co se týče Internetu, tak ten chytíte i na louce, pokud tam Váš operátor má signál.

Ale, "data", jak se odborně říká, se u mobilních sírí počítají a účtují, zatímco u naprosté většiny wifin ne.

0 0
možnosti
JS

Přesně tak, pane Jiří, napřed se hledala wifina, pak kdo má internet v mobilu. Pobavila jsem se, ale trochu smutně. Každopádně je velká škoda, že jste nemohl zatmění vidět. Ale stejně prý nebylo kvůli počasí vidět všude, tak - jak vidím, internet máte ;-) - a tam najdeme všechno. Pěkný, snad pracovně volný, víkendV

Jitka Suchánková

0 0
možnosti
  • Počet článků 73
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 825x
Jsem z rodu "psavců", kteří ačkoliv mívají určité odmlky z nejrůznějších důvodů (nepochopení manžela, časový press, nová láska ap.), vždycky se k psaní vrátí, protože bez něho prostě nemůžou být. S tím nic neuděláte. Publikuji kde se dá, knižně zatím vyšlo pouze Možná jsem blázen... (s odstupem času si myslím,že určitě), v nejasné fázi těsně před vydáním, avšak zbržděno krachem nakladatelství Olympia, je knížka Udělejte se mnou něco! (viz http://www.databazeknih.cz/knihy/udelejte-se-mnou-neco-78886). Stále mi slibují vydání a stále se to odkládá :-(

Na Facebooku Araby a Turky za "přátele" nepřijímám, stejně jako americké lékaře a vysloužilé vojáky. Sledujte mě na Facebooku nebo také na Twitteru:  @ji_tuska

 

Seznam rubrik