Diskuse

Chybějící kostka cukru aneb Ajťák taky může být veselá kopa

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pánové, děkuji za "veselé příběhy z natáčení", jsem ráda, že je vás víc, nebudete se bát Windows 10 nic R^

0 0
možnosti

Jelikož jsem také to ajťák, mám rovněž příhodu. V jedné škole jsem v kanceláři cosi spravoval a paní sekretářka mi potom řekla: "Ještě kdybyste se zašel podívat nahoru do kabinetu, mají tam problém s myší." A já se ptám: "Co, nefunguje?"

"Ne, prý jim tam nějaká chcípla mezi kabelama a hrozně to smrdí..." To se opravdu stalo! :-)

1 0
možnosti
Foto

A dovedete si představit, jak by musela vyznít člověku před 100 lety formulace „jdu koupit podložku pod myš“? — Properuna, jak se podkládají myši? A je to nutné? ;-)

0 0
možnosti