Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ctvrta.sudicka

30. 8. 2010 10:05
předbíhání versus pouštění

Já nevím, co vespod řešíte, že chlapík neředběhl, když ho autorka pustila. Já jsem se v článku dočetla, že předběhl ostatní za ní stojící zákazníky a cpal se dopředu, tak ho pustila:o) A k tomu, že si bez vozíku nabral hafo věcí do ruky...je to CHLAP přece:o)))) pálí jim to u jinejch prací,než je nakupování:o) Já měla osobně onehdá v obchodě zákazníka a ten chtěl po mě cosi ze samoobslužné části prodejny. Jelikož jsem stála u kasy a měla tam řadu jiných zákazníků, tak jsem ho pouze nasměrovala, ať si potřebné zboží vyndá z regálu. Pán se na mě nešťastně podíval a řekl, že to bude problém, jelikož nemá volné ruce. V každé totiž držel jednu tašku, no:o)

0 0
možnosti

Vlastíček

27. 8. 2010 23:06
Co se Vám nelíbí

V Rakousku mají v obchodech pouze velké vozíky, košíky se moc nevedou, tak to všichni "sáčkují" taky, nebo si to dávají rovnou do tašky (nebo batohu), ovšem všichni všechno u pokladny vytáhnou, u nás by to moc neuspělo.

.

Pokud Vám vadí to, že jste pána pustila, tak to už příště nedělejte ;-).

0 0
možnosti

jarinka

27. 8. 2010 7:39
Nechat přežít.

Pán měl asi jiné starosti, než hledat minci do vozíku nebo hledat košík. Možná mu supermarket zlikvidoval živnost, možná mu ten den umřel pes, možná měl jen úplně prostý den blbec, jaký já mívám často. Pak nezvládám ani tak obyčejné záležitosti, jakou je nakupování. Od jiných lidí pak očekávám, že si mě nebudou všímat a že mě nechají přežít k lepším dnům.

0 0
možnosti

Jitulenka

27. 8. 2010 7:41
Re: Nechat přežít.

Souhlasím. Ale nemusel drze předbíhat, nebo i to se počítá do normálu?

0 0
možnosti

b.aran

27. 8. 2010 0:55
Ja se skoro stydim za vas, kdyz to ctu.....

0 0
možnosti

Jitulenka

27. 8. 2010 7:32
Re: Ja se skoro stydim za vas, kdyz to ctu.....

Tak to je mi líto, že jsem se dotkla Vašeho ega...

0 0
možnosti

ohoho

26. 8. 2010 23:06
Nechápu proč jste ho pouštěla.....

  Nejspíš se Vám líbil a chtěla jste si "vysloužit" alespoň ten milý úsměv,případně i poděkování. A on nic. Tak to Vás naštvalo ,náfuka jeden ;-€ , a šla jste se mu pomstít ;-( na blog .....;-D  

0 0
možnosti

Jitulenka

27. 8. 2010 7:32
Re: Nechápu proč jste ho pouštěla.....

Nešla jsem se mu pomstít na blog, šla jsem na blog napsat článek o lidské slušnosti.

0 0
možnosti

killy

26. 8. 2010 20:31
Milostivá, s tímhle jděte tam, kam to patří:

do "P" !:-/

0 0
možnosti

markyz.Gero

26. 8. 2010 21:12
Re: Milostivá, s tímhle jděte tam, kam to patří:

za vámi?

0 0
možnosti

ladyevil_cz

26. 8. 2010 20:02
Jj...

...také bych chtěl umět...nakupovat s kamennou tváří a chladem v srdci ;-);-D

0 0
možnosti

a-b-c-d

26. 8. 2010 19:16
souhlas

ve všem máte pravdu - jen to zdůrazňovaní slova MUŽ je úsměvné .. být to ŽENA, měla byste pro ni, chuderu týranou, unavenou, nešťastnou a jinak životem nespravedlivě smýkanou, pochopení - ale byl to MUŽ, zmetek, příčina všeho zla na světě, tak jste se za něj (aspoň) styděla - ať vidí! ;-)

0 0
možnosti

Jitulenka

27. 8. 2010 7:34
Re: souhlas

Muž nebo žena je v tomto případě posíleno jen tím, že muž by mohl být navíc ještě galantní. Jinak je lidská slušnost záležitost obou pohlaví.

0 0
možnosti

Bubrak

26. 8. 2010 19:11
:-)

ted sem prisel z Lidlu, mel sem toho taky plny ruce ;-D

0 0
možnosti

Jiittkkaa

26. 8. 2010 19:08
Musím přiznat,

že by mne asi nenapadlo stydět se za úplně cizího chlapa, který prostě spěchal a neodhadl svůj nákup.8-oJG

0 0
možnosti

Jitulenka

27. 8. 2010 7:35
Re: Musím přiznat,

A že předbíhal je v pořádku?

0 0
možnosti
  • Počet článků 73
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 825x
Jsem z rodu "psavců", kteří ačkoliv mívají určité odmlky z nejrůznějších důvodů (nepochopení manžela, časový press, nová láska ap.), vždycky se k psaní vrátí, protože bez něho prostě nemůžou být. S tím nic neuděláte. Publikuji kde se dá, knižně zatím vyšlo pouze Možná jsem blázen... (s odstupem času si myslím,že určitě), v nejasné fázi těsně před vydáním, avšak zbržděno krachem nakladatelství Olympia, je knížka Udělejte se mnou něco! (viz http://www.databazeknih.cz/knihy/udelejte-se-mnou-neco-78886). Stále mi slibují vydání a stále se to odkládá :-(

Na Facebooku Araby a Turky za "přátele" nepřijímám, stejně jako americké lékaře a vysloužilé vojáky. Sledujte mě na Facebooku nebo také na Twitteru:  @ji_tuska

 

Seznam rubrik