Ještě nejsem hotový

9. 07. 2016 12:52:10
Tak jsem onehdy dostal nový obojek. Velký, černý, kožený. Visí na něm jakási placka, prý je to známka, je tam vyryté moje jméno - Akim, adresa a telefonní čísla na pána a paničku.

Tak to jsem úplně nepochopil, moje jméno, to jo, kde bydlím, to taky, ale proč jejich telefony? To se zase chtějí chlubit cizím peřím, teda cizím psem, nebo co jako? Říkali mi, že to je prý proto, kdybych se ztratil, aby jim nálezce mohl zatelefonovat. Ale proč bych se měl ztrácet? Mně je u nich docela dobře a nikam nejdu. Pravda, občas, někdy, sem-tam, no... skoro na každé procházce... se jim trošku schovám... Ale to vám je taková bžunda... A nakonec se od nich vždycky nechám najít.

Ale abych se vrátil ještě k tomu obojku - panička z něho byla asi víc nadšená než já, pořád mi ho chválila a všechny upozorňovala, aby se nezapomněli podívat. Jako kdyby ten obojek byl lepší než já, no řekněte, nemají všichni obdivovat a chválit radši mě, než nějaký pásek, co mi dali kolem krku? Ale ona je vůdkyně smečky v tomto vůbec nějak divná, svým divochům taky chválí kdeco nového, co jim koupí – brýle, i jakýsi hadry, co si pak musejí dávat na sebe... Já nic takového nemám a je to super. Představa, že by mě hastrošili do něčeho, čemu říkají trencle, kalhoty, trika, mikiny nebo kšiltovky, mě děsí. Ale když se jim to líbí, tak prosím, ať si to nosí. Já zůstávám krásně volnýýý...

Ale když mi koupila nový pelech, to se mi líbilo. Je velký, červený a celý jen a jen můůůj. Proto jsem vrčel na jednoho z divochů, když se mi tam furt cpal a chtěl tam ležet se mnou. Tak to teda ne, to je moje a basta fidli. Nikomu ho nedám, s tím ať nepočítají. A asi ani nepůjčím, ostatně já jim do jejich pelechů taky nesmím, tak co.

Je pravda, že ho občas trošku někde natrhnu nebo nakousnu... ale já to dělám z lásky... Si hraju, ne? Jsem přece štěně, a to je asi podobné, jako dítě. Divoši mi to aspoň tak vysvětlovali. Akorát panička to nějak nechápe a ječí na mě, když to objeví, a ještě to pak zašije. To se pak jeden pes snaží zbytečně.

Moje panička je na mě přísná, ale má mě ráda, to se pozná. Naučila mě pusinkovat, je to sranda, hlavně když přijde někdo zvenčí, třeba jejich babička, a já na ni od radosti skočím a vlepím jí pusu, ta se pak ošívá a utírá hodně dlouho. A jak se na mě škaredě dívala, když jsem tak jednou před ní pěkně olízal stůl! No tak divoši tam nechali nějaké drobky, tak jsem to uklidil, podle mě mohla být ráda, ale ona místo toho málem padala do mdlob... Škoda, že nepadla úplně, já bych olízal i ji!!!

To s tím stolem samozřejmě moje panička neviděla, to bych dostal za ušiska, tak jí to ani neříkejte! Ale jinak je to veselá kopa, ta moje paní, to vám takhle třeba volala mému panu doktorovi a slyším, jak mu říká: „Pane doktore, my máme dostat příští týden vzteklinu, nechcete se stavit?“ A pak se oba chichotali do telefonu a vysvětlovali si co a jak, a víte, jak to dopadlo? JÁ jsem dostal injekci! No to jsem se teda moc nenasmál, to vám povím.

Jinak co se týká dalšího očkování, tak prý už mám všechno základní za sebou, tak aspoň že tak, protože tohle mě fakt moc nebavilo a docela to bolelo. A tím pádem taky začala nová kapitola mého života – škola. Páníčkům se nelíbilo, že se někdy zapomenu a svoje psí kamarády upřednostním před nimi... a tak se rozhodli, že budu chodit na cvičák. Když mám všechna povinná očkování, tak prý už můžu. No je to učení mučení, ale taky zábava! Vždycky se tam vyřádím, a pak jim v autě padnu a spím. Taky jsme byli na školicím víkendu na Vysočině! Všichni, celá naše smečka, které oni říkají rodina. A to si představte, že jsem se musel učit i v noci v lese! Ale užili jsme si to, moc. Jenom jestli si myslí, že zapomenu na svoje psí kámoše a kámošky, tak to ne... Mám je rád, fakt. A myslím, že oni mě taky.

Začíná léto a pro mě nová zkušenost - páníčci se se mnou učí chodit na houby. Upřímně štěknuto – někdy mají problém najít mě, natož houby... ale je to zase další nová zábava!

Tak se mějte moc fajn, taky si užívejte léta, a já se vám zase někdy ozvu. Jo a už umím docela obstojně štěkat, jako velký pes, i když prý ještě nejsem hotový. Zatím mám jen 6 měsíců a vážím 25 kg.

Ale to štěkání vám klidně předvedu! Panička říká, že je brutální!

Autor: Jitka Suchánková | sobota 9.7.2016 12:52 | karma článku: 25.97 | přečteno: 746x

Další články blogera

Jitka Suchánková

Moje boje v myčce

Tuhle jsem v jednom nejmenovaném českém nekončícím seriálu zahlédla situaci, která ve mně vyvolala údiv a následně úsměv na rtech, protože ji dobře znám. Automatická myčka na auto...

14.6.2022 v 5:22 | Karma článku: 16.75 | Přečteno: 474 | Diskuse

Jitka Suchánková

Taky jste ti hodní pitomci?

S přibývajícím věkem jsem poněkud rozpolcená osobnost. Ale možná to nebude věkem, jedná se totiž o ten všeobecně známý fakt, že když dáte najevo, že něčemu rozumíte a dobře to ovládáte, tak je vám prostě práce přidáno.

10.5.2022 v 17:30 | Karma článku: 18.78 | Přečteno: 728 | Diskuse

Jitka Suchánková

Bližší košile nežli kabát

Miláčku, já jsem tak přemýšlel, že když budeš každý den v práci o hodinu dýl, můžeš se v pátek vracet v poledne. V tom momentě miláčkovi přistál na hlavě předmět mé ruce nejbližší.

22.4.2022 v 19:36 | Karma článku: 17.18 | Přečteno: 485 | Diskuse

Jitka Suchánková

Prince na bílých koních nechejte veterinářkám!

Ženy, dámy, nečekejte. Nečekejte dlouho na svého vysněného prince. Můžete umřít dřív, než se dostaví. Tak zní varování devíti lékařů z deseti.

14.3.2022 v 6:10 | Karma článku: 17.07 | Přečteno: 408 | Diskuse

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 11.67 | Přečteno: 195 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 12.44 | Přečteno: 1253 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 22.33 | Přečteno: 465 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.92 | Přečteno: 297 |

Jiří Kačír

Recenze hry Baldur's Gate 3 a nových pravidel D&D 5E

Baldurs Gate 3 je RPG hra postavená na pravidlech Dungeons & Dragons, konkrétně na jejich nejnovější verzi 5E. Oproti verzím 3.5 a 4.0, které se používaly někdy od roku 2000 až do teď, se ve verzi 5E provedla spousta změn.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 68 | Diskuse
Počet článků 73 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 825

Jsem z rodu "psavců", kteří ačkoliv mívají určité odmlky z nejrůznějších důvodů (nepochopení manžela, časový press, nová láska ap.), vždycky se k psaní vrátí, protože bez něho prostě nemůžou být. S tím nic neuděláte. Publikuji kde se dá, knižně zatím vyšlo pouze Možná jsem blázen... (s odstupem času si myslím,že určitě), v nejasné fázi těsně před vydáním, avšak zbržděno krachem nakladatelství Olympia, je knížka Udělejte se mnou něco! (viz http://www.databazeknih.cz/knihy/udelejte-se-mnou-neco-78886). Stále mi slibují vydání a stále se to odkládá :-(

Na Facebooku Araby a Turky za "přátele" nepřijímám, stejně jako americké lékaře a vysloužilé vojáky. Sledujte mě na Facebooku nebo také na Twitteru:  @ji_tuska

 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...