Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Chybějící kostka cukru aneb Ajťák taky může být veselá kopa

Včera mě pobavil můj ajťák. Šikovný, inteligentní, vtipný, mladý a pěkný chlap. Zadaný a pracovně velmi vytížený.

Nechtěl zanedbat svoje sliby ani povinnosti a přijel i se svojí ne zrovna nejoblíbenější přítelkyní zvanou chřipka.

A protože já se s touto kamarádkou zrovna loučila, měla jsem k dispozici nejrůznější bylinky, vitamíny, citrony, zázvor, kapky do nosu, paraleny atakdále atakdále a ráda jsem se o to všechno podělila se spřízněnou a stejně postiženou duší.

Ale chybička se přeci jen vloudila – na cukr do kávy jsem sice pomyslela, dokonce jsem se i zeptala na potřebu sladit, jenže pak se dostavila sestra amnézie a odešla až zároveň ruku v ruce s panem ajťákem.

Napsala jsem mu tedy textovku: „A ten cukr jsem Vám do kafe nedala!!! A neřeknete…“

Odpověď přilétla vzápětí: „Nechtěl jsem přeci ni kostky :-), takže takovou poruchu rozhodně neregistruji a jsem stále s díky a pozdravem :-)

A pak že jsou ajťáci divná komunita! Není radno je házet do jednoho pytle, tento mě skutečně dokázal odpoutat od upjatosti, uvolnit od stresu a hlavně pobavit. A to se cení.

Autor: Jitka Suchánková | čtvrtek 3.3.2016 19:56 | karma článku: 8,87 | přečteno: 756x
  • Další články autora

Jitka Suchánková

Moje boje v myčce

Tuhle jsem v jednom nejmenovaném českém nekončícím seriálu zahlédla situaci, která ve mně vyvolala údiv a následně úsměv na rtech, protože ji dobře znám. Automatická myčka na auto...

14.6.2022 v 5:22 | Karma: 16,75 | Přečteno: 474x | Diskuse| Osobní

Jitka Suchánková

Taky jste ti hodní pitomci?

S přibývajícím věkem jsem poněkud rozpolcená osobnost. Ale možná to nebude věkem, jedná se totiž o ten všeobecně známý fakt, že když dáte najevo, že něčemu rozumíte a dobře to ovládáte, tak je vám prostě práce přidáno.

10.5.2022 v 17:30 | Karma: 18,78 | Přečteno: 728x | Diskuse| Ostatní

Jitka Suchánková

Bližší košile nežli kabát

Miláčku, já jsem tak přemýšlel, že když budeš každý den v práci o hodinu dýl, můžeš se v pátek vracet v poledne. V tom momentě miláčkovi přistál na hlavě předmět mé ruce nejbližší.

22.4.2022 v 19:36 | Karma: 17,46 | Přečteno: 485x | Diskuse| Ostatní

Jitka Suchánková

Prince na bílých koních nechejte veterinářkám!

Ženy, dámy, nečekejte. Nečekejte dlouho na svého vysněného prince. Můžete umřít dřív, než se dostaví. Tak zní varování devíti lékařů z deseti.

14.3.2022 v 6:10 | Karma: 17,33 | Přečteno: 408x | Diskuse| Ostatní

Jitka Suchánková

Zastesklo se mi...

Najednou to prostě přišlo a začalo mi to okupovat moji hlavu zevnitř. Nemohla jsem myslet na nic jiného, nemohla jsem dělat, co jsem dělat měla i chtěla. MYŠLENKY. Nebo spíš VZPOMÍNKY. Nebo ještě líp –VZPOMÍNKOVÉ MYŠLENKY.

24.2.2022 v 6:55 | Karma: 9,04 | Přečteno: 131x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Byla tam snaha mě zpochybnit, řekla Hynková Vrbová u soudu s Cimickým

23. dubna 2024  11:02,  aktualizováno  16:18

Je důležité, aby se na oběti sexuálního násilí nahlíželo jako na ty, kterým se má věřit, ne je...

Na sídlišti v Písku někdo zastřelil ročního psa, majitel se teď bojí o děti

23. dubna 2024  16:15

Neznámý člověk za bílého dne střelil vzduchovkou mladou fenku na zahradě na píseckém sídlišti...

Munice, která spustila evakuaci ve Skvrňanské ulici v Plzni, byla nefunkční

21. dubna 2024  20:30,  aktualizováno  23.4 16:14

Policie kvůli nálezu munice ve Skvrňanské ulici v Plzni evakuovala v neděli okolní byty i okolí. V...

Policie pátrá po dezinformátorovi Zítkovi. Nedorazil k soudu

23. dubna 2024  15:54

Policie pátrá po dezinformátorovi Pavlu Zítkovi. O pátrání informovala na svém webu v úterý...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 73
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 825x
Jsem z rodu "psavců", kteří ačkoliv mívají určité odmlky z nejrůznějších důvodů (nepochopení manžela, časový press, nová láska ap.), vždycky se k psaní vrátí, protože bez něho prostě nemůžou být. S tím nic neuděláte. Publikuji kde se dá, knižně zatím vyšlo pouze Možná jsem blázen... (s odstupem času si myslím,že určitě), v nejasné fázi těsně před vydáním, avšak zbržděno krachem nakladatelství Olympia, je knížka Udělejte se mnou něco! (viz http://www.databazeknih.cz/knihy/udelejte-se-mnou-neco-78886). Stále mi slibují vydání a stále se to odkládá :-(

Na Facebooku Araby a Turky za "přátele" nepřijímám, stejně jako americké lékaře a vysloužilé vojáky. Sledujte mě na Facebooku nebo také na Twitteru:  @ji_tuska

 

Seznam rubrik