Naše ceny – vaše výhra aneb Není eso jako eso

27. 08. 2010 23:13:33
Nakupuji často v internetových obchodech a nemůžu si to pohodlí včetně cen vynachválit. Ale i mezi růžemi se najde trní...
K tomuto článku mě inspiroval příspěvek pana kolegy Františka Honsy, ve kterém si stěžuje, že nemá dárek pro dceru k 15. narozeninám, a pak popisuje následné trampoty se zamýšlenou koupí nového mobilu. Mluvil jste mi z duše, pane Honsi! Moje dcera sice neměla patnáctiny, ale pílí sobě vlastní a skrblictvím, jež jí naopak přinášelo neskutečně velké útrapy, protože ze všeho nejraději penízky získané jen tak zbůhdarma formou kapesného, stejně jako vlastní pilnou brigádnickou prací, jen radostně utrácí, a to za nezbytně nutné hlouposti, si ušetřila na vysněný mobil. A kde ho koupit? Samozřejmě v online internetovém obchodě, ve kterém jsou ceny rozdílné od obchodů kamenných. S lítostí musím přiznat, že jsme s dcerou narazily na hodně levný obchod. Ale to tak bylo všechno. S avízovaným heslem „NAŠE CENY – VAŠE VÝHRA!“ zásadně nesouhlasím. Ale jak jsem to mohla vědět dopředu, že? Na webu slibovali dodání za 1 – 2 dny. Když se po týdnu nic nedělo, pídila jsem se po příčině. Bylo mi odpovězeno, že mobil není skladem. Na otázku, proč mají tedy mylnou informaci stále na svém webu, jsem už odpověď nedostala. Že to byl zvyk prodejce komunikovat jen v případě, kdy sám uzná za vhodné, jsem pochopila až později. Bohužel pro mne a zejména pro moji dceru jsem však byla vytrvalá a stála jsem si za svým. Chtěla jsem objednaný mobil převzít na poště a poctivě ho obchodu zaplatit. Stále jsem dostávala odpovědi, že můj typ není na skladu a čeká se na jeho opětovné naskladnění, proto mne velmi překvapilo, že zatímco jsem jeden den dostala opět tutéž odpověď, se zítřejším ránem mne čekal na poště dobírkový balíček. Pocit vítězství však trval jen mizivou chvíli. Originální krabička od mobilu byla otevřená a displej přístroje nebyl překryt ochrannou fólií, z čehož jsem vydedukovala, že mobil byl patrně vzat z výlohy. Moje rozčarování krotila dcera, které tyto „prkotiny“ nedělaly těžkou hlavu. Dokonce byla ochotná akceptovat i chybějící návod na použití v češtině. Ovšem ani dceři nebylo přáno radovat se dlouho. Za čtyři měsíce mobil přestal fungovat. Nyní se nachází v záruční opravě a já si nedělám iluze. Jen čekám, jestli se mi někdo ozve v zákonné lhůtě alespoň se zprávou, když už ne s mobilem.
Autor: Jitka Suchánková | pátek 27.8.2010 23:13 | karma článku: 10.23 | přečteno: 684x

Další články blogera

Jitka Suchánková

Moje boje v myčce

Tuhle jsem v jednom nejmenovaném českém nekončícím seriálu zahlédla situaci, která ve mně vyvolala údiv a následně úsměv na rtech, protože ji dobře znám. Automatická myčka na auto...

14.6.2022 v 5:22 | Karma článku: 16.75 | Přečteno: 474 | Diskuse

Jitka Suchánková

Taky jste ti hodní pitomci?

S přibývajícím věkem jsem poněkud rozpolcená osobnost. Ale možná to nebude věkem, jedná se totiž o ten všeobecně známý fakt, že když dáte najevo, že něčemu rozumíte a dobře to ovládáte, tak je vám prostě práce přidáno.

10.5.2022 v 17:30 | Karma článku: 18.78 | Přečteno: 728 | Diskuse

Jitka Suchánková

Bližší košile nežli kabát

Miláčku, já jsem tak přemýšlel, že když budeš každý den v práci o hodinu dýl, můžeš se v pátek vracet v poledne. V tom momentě miláčkovi přistál na hlavě předmět mé ruce nejbližší.

22.4.2022 v 19:36 | Karma článku: 17.18 | Přečteno: 485 | Diskuse

Jitka Suchánková

Prince na bílých koních nechejte veterinářkám!

Ženy, dámy, nečekejte. Nečekejte dlouho na svého vysněného prince. Můžete umřít dřív, než se dostaví. Tak zní varování devíti lékařů z deseti.

14.3.2022 v 6:10 | Karma článku: 17.07 | Přečteno: 408 | Diskuse

Další články z rubriky Společnost

Tomáš Vodvářka

Velký pátek jako příležitost

Už několik let je v "portfoliu" státních svátků i Velký pátek, který by mohl být vhodnou příležitostí k uvědomění si tzv. evropských hodnot, s nimiž se poslední léta mediálně žongluje.

28.3.2024 v 9:34 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 29 | Diskuse

Filip Vracovský

Jak to vypadá Mordor ( Rusko ) už nám klepe na dveře ?

Krátká předsváteční úvaha ... Taky vás některé uklidňující zprávy spíš rozruší ? Račte vstoupit .....

28.3.2024 v 9:00 | Karma článku: 6.40 | Přečteno: 135 |

Michael Laitman

Odhalení tajemství Knihy života

Jeden mudrc kdysi řekl: „Člověk musí získat jak vědomosti, tak moudrost.“ Na otázku, jaký je mezi nimi rozdíl, odpověděl: „Vědomosti se získávají čtením knih, moudrost se získává čtením knihy, kterou jsi ty sám.“

28.3.2024 v 4:14 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 25 | Diskuse

Tadeáš Firla

KSČM a Jan Ámos Komenský

Myslím, že politické, nebo náboženské symboly mají veliký význam a pro některé lidí hodně znamenají. Dnes jsem si všiml dvou. Vedle sebe ve skříňce - logo KSČM a portrét Jana Ámose Komenského. Je to změna mysli, nebo pouhá fraška?

28.3.2024 v 1:25 | Karma článku: 8.84 | Přečteno: 125 | Diskuse

Václav Kunft

Krásná česká královna Viola Těšínská.

O Viole Těšínské je zoufale málo písemných zmínek. Není divu, nebyla příliš významná a manželkou panovníka byla pouze rok. O to víc může pracovat fantazie.

27.3.2024 v 15:05 | Karma článku: 14.74 | Přečteno: 332 | Diskuse
Počet článků 73 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 825

Jsem z rodu "psavců", kteří ačkoliv mívají určité odmlky z nejrůznějších důvodů (nepochopení manžela, časový press, nová láska ap.), vždycky se k psaní vrátí, protože bez něho prostě nemůžou být. S tím nic neuděláte. Publikuji kde se dá, knižně zatím vyšlo pouze Možná jsem blázen... (s odstupem času si myslím,že určitě), v nejasné fázi těsně před vydáním, avšak zbržděno krachem nakladatelství Olympia, je knížka Udělejte se mnou něco! (viz http://www.databazeknih.cz/knihy/udelejte-se-mnou-neco-78886). Stále mi slibují vydání a stále se to odkládá :-(

Na Facebooku Araby a Turky za "přátele" nepřijímám, stejně jako americké lékaře a vysloužilé vojáky. Sledujte mě na Facebooku nebo také na Twitteru:  @ji_tuska

 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...