Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Stydím se za Vás, pane...

Místo: blíže nespecifikovaný supermarket Čas: podvečer Hlavní hrdina: MUŽ Poprvé se vám tento muž zjeví před očima v libovolném prostoru supermarketu. Zaujme vás tím, že je bez vozíku, a přesto si do náruče rovná igelitové pytlíky se zbožím, a že to jsou pytlíky přeplněné, tak má doslova plné ruce práce. Postupem času i postupem supermarketu se s tímto mužem setkáváte u nejrůznějších regálů s pečivem, se zeleninou, s mléčnými výrobky i s těstovinami.

Neříkám, také někdy vkročím, či spíše vběhnu do obchodu jen s holýma rukama, ale to pouze v tom případě, že si jsem jistá tím, co chci kupovat a také tím, že se jedná o jednu, maximálně dvě, věci. Tentokrát jsem ovšem měla svůj nákup rozdělený na dvě nesourodé poloviny, každou jsem mínila zaplatit zvlášť. Byl toho plný vozík. U pokladny jsem muže, o kterém dnes píšu, potkala znovu. Protlačoval se kamsi ke mě, přestože za mnou evidentně trpělivě čekali i jiní zákazníci. Jenže já stála už u pokladny a paní pokladní markovala můj nákup, a muž zřejmě hodně spěchal. Neřekl přitom ani slovo. Po namarkování a finančním vypořádání první části nákupu jsem pana Nedočkavého pustila před sebe k pokladnímu pásu a nabídla mu, ať si svůj nákup tedy zaplatí. Paní pokladní se nestačila divit, proč nemá pán nákupní vozík nebo aspoň košík, protože nákup nemohl jen tak bezúhonně pobrat. Avšak ani při jejím značném projevování nevole pán nehnul ni brvou. Bylo to pro mne i pro ostatní zákazníky obchodu za mnou zdržení, pán měl skutečně problém udržet zboží v tenkých igelitových pytlících tak, aby mu nepopadalo na zem, stejně jako vyndat peníze z peněženky, zaplatit, vzít si vrácené peníze a zpátky posbírat nákup do náruče, udržet ho a vyndat si klíčky od auta. Já jsem ale tolik nespěchala. A hlavně, hlavně jsem se styděla. Styděla jsem se za Vás, pane… Proto jsem Vám dala přednost, za kteroužto jste mi ani nepoděkoval, ani se nepousmál…

Autor: Jitka Suchánková | čtvrtek 26.8.2010 18:26 | karma článku: 16,92 | přečteno: 2025x
  • Další články autora

Jitka Suchánková

Moje boje v myčce

Tuhle jsem v jednom nejmenovaném českém nekončícím seriálu zahlédla situaci, která ve mně vyvolala údiv a následně úsměv na rtech, protože ji dobře znám. Automatická myčka na auto...

14.6.2022 v 5:22 | Karma: 16,75 | Přečteno: 474x | Diskuse| Osobní

Jitka Suchánková

Taky jste ti hodní pitomci?

S přibývajícím věkem jsem poněkud rozpolcená osobnost. Ale možná to nebude věkem, jedná se totiž o ten všeobecně známý fakt, že když dáte najevo, že něčemu rozumíte a dobře to ovládáte, tak je vám prostě práce přidáno.

10.5.2022 v 17:30 | Karma: 18,78 | Přečteno: 728x | Diskuse| Ostatní

Jitka Suchánková

Bližší košile nežli kabát

Miláčku, já jsem tak přemýšlel, že když budeš každý den v práci o hodinu dýl, můžeš se v pátek vracet v poledne. V tom momentě miláčkovi přistál na hlavě předmět mé ruce nejbližší.

22.4.2022 v 19:36 | Karma: 17,46 | Přečteno: 485x | Diskuse| Ostatní

Jitka Suchánková

Prince na bílých koních nechejte veterinářkám!

Ženy, dámy, nečekejte. Nečekejte dlouho na svého vysněného prince. Můžete umřít dřív, než se dostaví. Tak zní varování devíti lékařů z deseti.

14.3.2022 v 6:10 | Karma: 17,33 | Přečteno: 408x | Diskuse| Ostatní

Jitka Suchánková

Zastesklo se mi...

Najednou to prostě přišlo a začalo mi to okupovat moji hlavu zevnitř. Nemohla jsem myslet na nic jiného, nemohla jsem dělat, co jsem dělat měla i chtěla. MYŠLENKY. Nebo spíš VZPOMÍNKY. Nebo ještě líp –VZPOMÍNKOVÉ MYŠLENKY.

24.2.2022 v 6:55 | Karma: 9,04 | Přečteno: 131x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  16:50

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Arcon Personalservice GmbH
Instalatér do Německa

Arcon Personalservice GmbH

nabízený plat: 75 260 - 90 320 Kč

  • Počet článků 73
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 825x
Jsem z rodu "psavců", kteří ačkoliv mívají určité odmlky z nejrůznějších důvodů (nepochopení manžela, časový press, nová láska ap.), vždycky se k psaní vrátí, protože bez něho prostě nemůžou být. S tím nic neuděláte. Publikuji kde se dá, knižně zatím vyšlo pouze Možná jsem blázen... (s odstupem času si myslím,že určitě), v nejasné fázi těsně před vydáním, avšak zbržděno krachem nakladatelství Olympia, je knížka Udělejte se mnou něco! (viz http://www.databazeknih.cz/knihy/udelejte-se-mnou-neco-78886). Stále mi slibují vydání a stále se to odkládá :-(

Na Facebooku Araby a Turky za "přátele" nepřijímám, stejně jako americké lékaře a vysloužilé vojáky. Sledujte mě na Facebooku nebo také na Twitteru:  @ji_tuska

 

Seznam rubrik