Nezařazené

Jitka Suchánková

Kterak padající rentgen vyřeší dlouhověkost

Při vyšetření v ústecké Masarykově nemocnici zemřela pacientka. Podle dostupných informací spadl na ženu kus rentgenu.

12.10.2017 v 20:12 | Karma článku: 16.55 | Přečteno: 731 | Diskuse

Jitka Suchánková

Řezník Krkovička jak vyšitý

Jeden by řekl, že dnes se už takové věci nedějí. Konkurence je přece veliká, dobrý obchodník si TOHLE dovolit nemůže. Zkazilo by mu to přece pověst. A ejhle... Ono se to děje stále.

8.10.2017 v 18:35 | Karma článku: 17.87 | Přečteno: 1071 | Diskuse

Jitka Suchánková

Potvory žravý

Ono to zvířátko nevypadá vůbec zle. Dokonce by se za jistých okolností dalo i říct, že je krásné. Roztomilé. Má miloučká očička a huňatý kožíšek. Prostě skoro jako domácí mazlíček.

4.10.2017 v 21:01 | Karma článku: 17.95 | Přečteno: 535 | Diskuse

Jitka Suchánková

Víkend nahouby

„Tento víkend je na houby“, pronesla dcera v sobotu ráno. V okně jsem větrala peřiny, pračka prala ostošest a sluníčko se s vervou hlásilo o svůj post na tomto světě v posledním zářijovém dni. Jeden by řekl – báječný volný den.

30.9.2017 v 20:25 | Karma článku: 16.76 | Přečteno: 721 | Diskuse

Jitka Suchánková

Depka z napůl rozmixovaných jater

Být emancipovaná žena nebyl nikdy můj sen, nicméně jsem se k tomuto vzoru pomalu díky nejrůznějším životním peripetiím vcelku zdárně dopracovala. Jsem soběstačná, samostatná, schopná života singl.

25.2.2017 v 13:55 | Karma článku: 20.08 | Přečteno: 621 | Diskuse

Jitka Suchánková

Možná měla paní učitelka popito

Tak nám začal nový školní rok. Děti jsou natěšené na další vědomosti, kantoři odpočatí... Nebo to jsou staré báje a pověsti?

2.9.2016 v 23:17 | Karma článku: 17.39 | Přečteno: 986 | Diskuse

Jitka Suchánková

Štěkám, nehárám a čůrám na holčičku

Abych řekl pravdu, asi nebudu mít rád prázdniny. Zažil jsem to letos poprvé a vůbec se mi to nelíbí. Vypadá to, že se mi rozpadá moje smečka. Moji divoši jsou věčně někde v trapu a domů si je panička s páníčkem přivezou jen občas.

21.8.2016 v 19:07 | Karma článku: 24.86 | Přečteno: 632 | Diskuse

Jitka Suchánková

Ještě nejsem hotový

Tak jsem onehdy dostal nový obojek. Velký, černý, kožený. Visí na něm jakási placka, prý je to známka, je tam vyryté moje jméno - Akim, adresa a telefonní čísla na pána a paničku.

9.7.2016 v 12:52 | Karma článku: 25.97 | Přečteno: 746 | Diskuse

Jitka Suchánková

Erotika dnešní noci

Ne, nehonila jsem ho celou noc. Probudil mě až nad ránem, když začalo svítat. Zrovna se mi zdál nějaký docela fajn sen a jeho příchod mě vyděsil.

6.7.2016 v 11:12 | Karma článku: 20.36 | Přečteno: 1083 | Diskuse

Jitka Suchánková

Jak z toho ven aneb Do čeho jsem to zase šlápla

Když se mému podvědomí zjevila jakási skupina Ztohoven, jejíž název má patrně symbolizovat, že se chce dostat z něčeho ven (nebo možná taky docela dost výkalů), řekla jsem si – jsou to pitomci.

28.6.2016 v 22:32 | Karma článku: 33.25 | Přečteno: 909 | Diskuse

Jitka Suchánková

Kdo nefandí, není Čech!

Jsem hrdá na svůj národ. Jsem dokonce i pyšná na naše hokejisty. Ano, jsem žena a víc to neprožívám. Postřehla jsem sice před nedávnem, že probíhá Mistrovství světa v hokeji, a co jako? Na jiném programu dávají Ordinaci.

17.5.2016 v 19:28 | Karma článku: 13.94 | Přečteno: 470 | Diskuse

Jitka Suchánková

O létajícím psu aneb Co se mi to stalo

Moji milí! Tohle není vtip ani pohádka. Jsem létající pes a mám pro to důkazy. Připouštím, že jsem tedy ještě štěně, ale přál bych si, aby mi tato schopnost vydržela i do dospělosti, což ovšem není ani zdaleka samozřejmé.

14.5.2016 v 11:31 | Karma článku: 16.76 | Přečteno: 360 | Diskuse

Jitka Suchánková

Slyšíte, co chcete slyšet?

Moje milá kamarádko, volám SOS!!! Potřebuji radu, neřku-li pomoc. Stalo se to a to, hroutím se kvůli tomu a tomu, všichni po mně něco chtějí nebo naopak nechtějí nic, nikdo mě nemá rád, jsem unavená, jsem tlustá nebo naopak hubená

5.5.2016 v 19:35 | Karma článku: 11.75 | Přečteno: 379 | Diskuse

Jitka Suchánková

Milenci na rohu ulice

Vím, že tímto příspěvkem vzbudím vlnu nevole. Velkou vlnu. Skoro bych řekla, že tsunami. Budete mi psát, že jsem stará rašple a jen závidím. Ale já musím. Prostě musím. Musím to napsat.

4.4.2016 v 17:41 | Karma článku: 22.11 | Přečteno: 1023 | Diskuse

Jitka Suchánková

A vona mi nedonesla ani piškotek!

Moji milí, musím si vám postěžovat. Už měsíc bydlím v novém domově, spím v novém pelíšku a mám nové páníčky. Smečku jejich dvou malých divochů nepočítám, ti většinou sami nevědí, co by chtěli, zato jejich velitelka, to je jiná.

2.4.2016 v 14:33 | Karma článku: 23.48 | Přečteno: 662 | Diskuse

Jitka Suchánková

Když Fuchsová přijela s Kamilem

„Kamil je můj foťák“, napsala mi zprávu Irena Fuchsová, „založila jsem mu facebook. Hledej Kamil Fuchs.“

30.3.2016 v 17:59 | Karma článku: 15.40 | Přečteno: 566 | Diskuse

Jitka Suchánková

Moje drahá, vždyť ty nemáš žádná „éčka“!

Tak tohle mi řekla moje kamarádka Pavlína a měla pravdu. Jsem bez Energie, bez Emocí, bez Elegance, málo Emancipovaná a jistá bývalá dobrá známá mi nedávno dala zjevně najevo, že i bez Empatie.

27.3.2016 v 11:43 | Karma článku: 11.82 | Přečteno: 285 | Diskuse

Jitka Suchánková

Nechci být hloupoučkou husičkou

„Co dobroučkého si dnes uděláme k večeři?“ ševelí do telefonu kamarádka Anička. Tedy Anna. Jenomže na to ona neslyší.

22.3.2016 v 18:52 | Karma článku: 17.51 | Přečteno: 766 | Diskuse

Jitka Suchánková

Chlapi neblázněte!

My víme, že jste jedineční! Že jste šikovní, a když chcete, tak i pracovití, že někdy umíte být i romantičtí a za vaší drsnou skořápkou se mnohdy skrývá něžnost.

20.3.2016 v 11:23 | Karma článku: 14.77 | Přečteno: 717 | Diskuse

Jitka Suchánková

Pojď pejsku, pojď!

Tak už jsem doma. Aspoň mi to tak říkají. Já ale pořád hledám maminku, mám od ní pár věcí, tak stále vím, jak voní. Ale není tu. Stýská se mi, jsem smutný a občas brečím. Ale ne zase moc, na to není čas.

6.3.2016 v 13:55 | Karma článku: 18.04 | Přečteno: 606 | Diskuse
Počet článků 73 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 825

Jsem z rodu "psavců", kteří ačkoliv mívají určité odmlky z nejrůznějších důvodů (nepochopení manžela, časový press, nová láska ap.), vždycky se k psaní vrátí, protože bez něho prostě nemůžou být. S tím nic neuděláte. Publikuji kde se dá, knižně zatím vyšlo pouze Možná jsem blázen... (s odstupem času si myslím,že určitě), v nejasné fázi těsně před vydáním, avšak zbržděno krachem nakladatelství Olympia, je knížka Udělejte se mnou něco! (viz http://www.databazeknih.cz/knihy/udelejte-se-mnou-neco-78886). Stále mi slibují vydání a stále se to odkládá :-(

Na Facebooku Araby a Turky za "přátele" nepřijímám, stejně jako americké lékaře a vysloužilé vojáky. Sledujte mě na Facebooku nebo také na Twitteru:  @ji_tuska